TOWAR MOŻE BYĆ DOSTARCZANY TYLKO DO WYBRANYCH OBSZARÓW POLSKI
Rodzaje transportu
W polskiej wersji sklepu internetowego istnieje możliwość zamówienia dostawy wyłącznie na terenie Polski (w tej wersji sklepu internetowego dostawa do pozostałych krajów nie jest możliwa). Może się zdarzyć, że nie wszystkie metody dostawy będą dostępne dla danego zamówienia, np. jeśli towar jest większy. Opcje dostawy, które możesz wybrać, są zawsze widoczne w koszyku.
W naszym sklepie internetowym oferujemy następujące sposoby dostawy:
- wysyłka na terenie Polski - cena uzależniona jest od ilości, a zwłaszcza wagi towaru - zdecydowana większość naszych towarów to towary ponadgabarytowe i ciężkie dla przewoźnika, dlatego należy spodziewać się nieco wyższej niż zwykle ceny przesyłki niż w przypadku zwykłych towarów konsumpcyjnych takich jak telefon komórkowy telefony, kosmetyki itp. rzeczy.
- jeśli na produkcie widnieje informacja DARMOWA WYSYŁKA - bezpłatna wysyłka dotyczy wszystkich produktów w koszyku.
- dostawa poza Węgry - w tym sklepie internetowym nie jest możliwa.
Kiedy towary są wysyłane ?
Towar znajduje się w magazynie centralnym firmy LANIT PLAST, s.r.o. w Hlubočince koło Pragi (Czechy). Stamtąd wysyłamy towar w zależności od wybranej formy płatności.
Jeżeli towar jest oznaczony jako dostępny w magazynie, to w 90% przypadków wysyłkę realizujemy następnego dnia po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub drugiego dnia po otrzymaniu płatności (w przypadku przedpłaty na konto). Jeśli czas dostawy wynosi 2-3 dni / 1 tydzień / 1-2 tygodnie itp., to towar wysyłamy średnio w tym czasie od złożenia zamówienia lub płatności (towar musi być przygotowany, czyli specjalnie zapakowany lub zmontowany, ponieważ znajdują się w magazynie w częściach).
Towar dostarczamy na zamówienie u naszych zagranicznych dostawców, a czas dostawy jest z reguły nieco dłuższy. Jest on zawsze wyszczególniony dla konkretnych towarów.
Towar dociera uszkodzony
Przy odbiorze dokładnie sprawdź całą przesyłkę ze wszystkich stron. Jeżeli opakowanie przesyłki jest w widoczny sposób uszkodzone, należy niezwłocznie spisać z kierowcą notatkę o uszkodzeniu przesyłki oraz możliwie najdokładniej opisać zakres i sposób uszkodzenia opakowania oraz w miarę możliwości wykonać zdjęcie uszkodzonej przesyłki !! WAŻNE - jeśli odbierzesz przesyłkę widocznie uszkodzoną i nie napiszesz do kierowcy notatki o uszkodzeniu przesyłki, reklamacja nie zostanie uznana.
Towar nie dociera w ogłoszonym terminie
Jeżeli zamówiony towar nie dotrze w ogłoszonym terminie prosimy o bezpośredni kontakt z przewoźnikiem korzystając z linku umożliwiającego śledzenie przesyłki, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mail po przekazaniu towaru do transportu.