Podczas dostawy - uszkodzenie towaru lub opakowania
Jeżeli opakowanie przesyłki jest w widoczny sposób uszkodzone, należy niezwłocznie spisać z kierowcą notatkę o uszkodzeniu przesyłki oraz możliwie najdokładniej opisać zakres i sposób uszkodzenia przesyłki (ogólna uwaga, że przesyłka jest uszkodzona nie jest wystarczy) i jeśli to możliwe zrób zdjęcie uszkodzonej paczki (np. telefonem komórkowym)!! Następnie odbierz towar od kierowcy i niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Po rozpakowaniu - brakująca część lub część dostawy
Prosimy o jak najszybsze sprawdzenie przesyłki pod kątem kompletności i nieuszkodzeń (zgodnie z czeskim prawem § 2104 OZ z późniejszymi zmianami). Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzisz, że jest ona niekompletna lub brakuje jej jakiejś części, skontaktuj się z naszą firmą najszybciej jak to możliwe (nie później niż 1 miesiąc od dnia otrzymania). Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.
Podczas użytkowania - wada produktu
- w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy rzeczywiście jest to wada będąca przyczyną reklamacji (czyli jeśli to możliwe, przeczytaj jeszcze raz instrukcję montażu produktu i upewnij się, że produkt zamontowałeś prawidłowo i prawidłowo go używasz)
- upewnij się, że towar jest objęty gwarancją lub że reklamujesz wadę, dla której udzielana jest dodatkowa umowna gwarancja rozszerzona (uwaga, przedłużona gwarancja na większość naszych produktów udzielana jest tylko na wybrane cechy, a nie na cały okres produkt jako całość)
- przygotować dowód zakupu (dowód dostawy, paragon, faktura)
- skontaktuj się z nami
Do wniesienia skargi, skorzystać z tego adresu:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavní 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Republika Czeska
Lub napisz do nas e-mail (zalecane):
- dostawa jest niekompletna (brakuje niektórych części) - technik@lanitplast.cz
- wytwarzanie lub funkcjonalne wada - reklamace@lanitplast.cz